• Agata Torzewska – Goodbye
  • Agressiva 69 – Aniołowie
  • Agressiva 69 – Cisza
  • Agressiva 69 – Devil man
  • Agressiva 69 – In your eyes
  • Agressiva 69 – Nie widać końca
  • Agressiva 69 – Situations
  • Anita Lipnicka & John Porter – Bones of Love
  • Anita Lipnicka & John Porter – Death of a Love
  • Anita Lipnicka & John Porter – Hold On
  • Anita Lipnicka & John Porter – Old Time Radio
  • Anita Lipnicka & John Porter – Such a Shame
  • Anita Lipnicka – Ballada dla Śpiącej Królewny
  • Anita Lipnicka – Historia jednej miłości
  • Anita Lipnicka – I tylko noce
  • Anita Lipnicka – I wszystko się może zdarzyć
  • Anita Lipnicka – Jestem powietrzem
  • Anita Lipnicka – Mosty
  • Anita Lipnicka – O niczym
  • Anita Lipnicka – Piękna i rycerz
  • Armia – Ukryta miłość
  • Armia – Zjawy i Ludzie
  • Bajm – Być z Tobą
  • Bajm – Krótka historia
  • Bajm – Modlitwa o Złoty deszcz
  • Bajm – Modlitwa o Złoty Deszcz
  • Bajm – O Tobie
  • Bajm – Różowa kula
  • Bajm – Szklanka wody
  • Bajm – Wiosna w Paryżu
  • Beata – Siedzę i myślę
  • Beata – Taka Warszawa
  • Beata – Złota brama
  • Beata Kozidrak i Kasia Pietras – Stara Baśń
  • Blue Cafe – Baby baby
  • Blue Cafe – Do nieba
  • Blue Cafe – Love Song
  • Blue Cafe – My road
  • Blue Cafe – You may be in Love
  • Bohema – Warszawka
  • Budka Suflera – Mokre oczy
  • Cherish – Killa
  • Chylińska – Winna
  • Delons – 40 minut
  • Delons – Fordy
  • Duffy – Stepping Stone
  • Edyta Górniak – Anything
  • Edyta Górniak – Dotyk
  • Edyta Górniak – Hope For Us
  • Edyta Górniak – Impossible
  • Edyta Górniak – Jestem kobietą
  • Edyta Górniak – Nie proszę o więcej
  • Edyta Górniak – Once in a Lifetime
  • Edyta Górniak – One & One
  • Edyta Górniak – When You come Back to Me
  • Edyta Górniak i Mietek Szcześniak – Dumka na dwa serca
  • Ewa Bem – Moda na niemiłość
  • Ewa Bem – SMSy
  • Ewa Farna & Kuba Molęda – Oto Ja
  • Feel – A gdy jest już ciemno
  • Feel – Jak Anioła Głos
  • Feel – No pokaż na co Cię stać
  • Feel i Iwona Węgrowska – Pokonaj siebie
  • Ferid – Mamy nas
  • Formacja Nieżywych Schabuff – Ludzie pragną piękna
  • Formacja Nieżywych Schabuff – Mów mi Elvis
  • Fu – Dystans
  • Fu – Nie mów mi
  • Fu – Raptowne realia
  • Fu – Tak to widzę
  • Goya – All my senses
  • Goya – Boya
  • Goya – Jeśli będę taka
  • Goya – Mój
  • Goya – Piękny czas
  • Goya – Smak słów
  • Goya – Tylko mnie kochaj
  • Goya – W zasięgu Twego wzroku
  • Grzegorz Turnau – Bracka
  • Grzegorz Turnau – Liryka
  • Grzegorz Turnau – Motorek
  • Grzegorz Turnau – Nie wiem o trawie
  • Grzegorz Turnau – Wiem
  • Habakuk – Mury
  • Hania Stach – End of the road
  • Hania Stach – Regroup
  • Hania Stach – Właśnie w taki dzień
  • Hania Stach i Andrzej Lampert – Masz w sobie wiarę
  • Hania Stach i Andrzej Lampert – Moja Muzyka to Ty
  • Harlem – Biegnę
  • Harlem – Jesteś moim domem
  • Harlem – Kiedy Góral Umiera
  • Harlem – Kora
  • Harlem – Lunatycy
  • Harlem – Piąta Trzydzieści
  • Harlem – Wierzę w siebie
  • Homo Twist – Wiesław
  • Ich Troje – Play in team
  • Iza Lach – Nie
  • Jamal – Kiedyś będzie nas więcej
  • Jamal – Policeman
  • Jamal – Tubaka
  • Justyna Steczkowska – Daj mi chwilę
  • Justyna Steczkowska – Na koniec świata
  • Justyna Steczkowska – Niekochani
  • Justyna Steczkowska – Oko za oko
  • Justyna Steczkowska – Tajemnice uczuć
  • Justyna Steczkowska – To tylko złudzenie(to nie jest miłość)
  • Justyna Steczkowska – Tu i tu
  • Justyna Steczkowska – Wracam do domu
  • Justyna Steczkowska – Za karę
  • Kashmir – Nie jestem dla Ciebie
  • Kasia Klich – Toksyczna miłość
  • Kasia Stankiewicz – 4 ręcę
  • Kasia Stankiewicz – Marzec
  • Kasia Stankiewicz – W środku myśli
  • Kayah – Wiosna przyjdzie i tak
  • Kid Rock – All Summer Long
  • Kowalski – Sen Kowalskiego
  • Kowalski – Spragniony Karoliny
  • Kowalski – Zdarzam się
  • Krzysztof Antkowiak – Ena
  • Krzysztof Cugowski – Czerwony jak cegła
  • Kukiz i Piersi – Całuj mnie
  • Kukiz i Piersi – Miasteczko South Park
  • Kukiz i Piersi – Nie gniewaj się Janek
  • Kukiz i Piersi – O Hela
  • Kukiz i Piersi – Rowerek
  • Lidia – Sleep
  • Lidia Kopania – Rozmawiać z Tobą chcę
  • Lidia Kopania – Tamta Łza
  • Lombard – Patrz, patrz
  • Maanam – Chińskie morze
  • Maanam – Do kogo biegłam
  • Maanam – Jeśli chcesz
  • Maanam – Krakow Ocean wolnego czasu
  • Maanam – Mówią, że miłość mieszka w niebie
  • Maanam – Milosc od pierwszego spojrzenia
  • Maanam – Nic dwa razy
  • Maanam – Piekło i niebo (muszę pogodzić)
  • Maanam – Po prostu bądź
  • Maanam – Po to jesteś na świecie
  • Maanam – Przystań
  • Maanam – Puerto Rico
  • Maanam – Smycz
  • Maanam – Street Cowboys
  • Maanam – To mi się śni
  • Maanam – Twist
  • Maanam – Wieje piaskiem od strony wojny
  • Maanam – Wolno, wolno płyną łodzie
  • Maanam – Wołam Cię
  • Maanam – Łóżko
  • Magda Modra – Ready to Fly
  • Marek Tranda – Moja Dumka
  • Marika – Moje Serce
  • Mietek Szcześniak – Co Ty na to
  • Mietek Szcześniak – Kocham
  • Mietek Szcześniak – Spoza nas
  • Mietek Szcześniak – Zaczekam
  • Molesta – Idź swoją drogą
  • MOR W.A – B.S.N.T
  • MOR W.A – Ciekawe czasy
  • MOR W.A – Dla Słuchaczy
  • MOR W.A – My to My
  • MOR W.A – Rap jak znalazł
  • MOR W.A – Uliczne esperanto
  • MOR W.A – Śmieszne pieniądze
  • MOR W.A – Żyć nie umierać
  • Morandi – Angels
  • Myslovitz & Maria Peszek – W deszczu maleńkich żółtych kwiatów
  • Myslovitz – Acidland [english]
  • Myslovitz – Behind Closed Eyes
  • Myslovitz – Dreamsellers
  • Myslovitz – Mieć czy być
  • Myslovitz – Nocnym pociągiem aż do końca świata
  • Myslovitz – Sound of Solitude
  • Myslovitz – Życie to Surfing
  • Natalia Kukulska – Fantasies
  • Natalia Kukulska – Pół na pół
  • Natalia Kukulska – Sexi Flexi
  • Natalia Lesz – Fall
  • Natalia Lesz – Power of Attraction
  • Norbi – Dla Victorii
  • Norbi – Kobiety są gorące
  • Norbi – Kobiety są gorące
  • Norbi – Nie zaczepiaj mnie
  • Norbi – Rozkołysz się
  • One Republic – Apologize
  • One Republic – Say (All I Need)
  • Pati Yang – All that is Thirst
  • Patrycja Markowska – Jeszcze raz
  • Patrycja Markowska – Kilka prostych prawd
  • Patrycja Markowska – Zaćmienie serca
  • Patrycja Markowska – Świat się pomylił
  • Pin – Bo to co dla mnie
  • PIN – Niekochanie
  • Pin – Wina mocny smak
  • Piotr Rubik – Most dwojga serc
  • Piotr Rubik – Świat się nie kończy
  • Pod Budą – Cha cha dla Anny Dymnej
  • Pod Budą – Nie patrz na to miła
  • Pod Budą – Stowarzyszenie Porannej Rosy
  • Pod Budą – Ta sama miłość
  • Popcore – Hamster
  • Raz dwa trzy – Talerzyk
  • Reni Jusis – Graj więcej
  • Reni Jusis – It’s Not Enough
  • Reni Jusis – Jakby przez sen (nigdy Ciebie nie zapomnę)
  • Reni Jusis – Kiedyś Cię znajdę
  • Reni Jusis – Miej oczy otwarte
  • Reni Jusis – Nic o mnie nie wiecie
  • Reni Jusis – Ostatni raz (nim zniknę)
  • Reni Jusis – W glowie woda
  • Reni Jusis – Zakrecona
  • Republika – Mamona
  • Republika – Moja Angelika
  • Republika – Obejmij mnie Czeczenio
  • Republika – Odchodząc
  • Republika – W końcu
  • Republika – Zapytaj mnie czy Cię kocham
  • Republika – Śmierć na pięć
  • Robert Gawliński – Mamy tylko chwile
  • Robert Janowski – Niewiele mam
  • Ryszard Rynkowski – Dary losu
  • Ryszard Rynkowski – Intymnie
  • Ryszard Rynkowski – Ten typ tak ma
  • Ryszard Rynkowski – Widzisz Marto
  • Ryszard Rynkowski – Za młodzi za starzy
  • Ryszard Rynkowski – Śpiewająco
  • Sami – Znaczek
  • Sidney Polak – 7 grzechów
  • Sidney Polak – Chomiczówka
  • Sidney Polak – Chorwat
  • Sidney Polak – Otwieram wino
  • Sidney Polak – Przemijamy
  • Sidney Polak – www.tekila.pl
  • Sidney Polak feat. Reni Jusis – Stop Global Experiment
  • Simple Plan – Your Love Is A Lie
  • Soyka i Turnau – Soplicowo
  • Stare Dobre Małżeństwo – Czarny Blues o Czwartej
  • Stare Dobre Małżeństwo – Jak
  • Stare Dobre Małżeństwo – Miejska strona księżyca
  • Stare Dobre Małżeństwo – Pod kątem ostrym
  • Sylwia Wiśniewska – 12 Łez
  • Sylwia Wiśniewska – Cała Ty – remix
  • Sylwia Wiśniewska – Jeden Ty jedna Ja
  • Sylwia Wiśniewska – Uzyj moich sił
  • T. Love – Dzień
  • T.Love – Klaps
  • T.Love – Olej
  • T.Love – Wakacje
  • T.Love – Zero
  • Tatiana Okupnik – Kogo kocham
  • Varius Manx – Jest w nim
  • Varius Manx – Jestem Tobą
  • Varius Manx – Jestem Twoją Afryką
  • Varius Manx – Moje Eldorado
  • Varius Manx – Sonny
  • Varius Manx feat. Red – Stay in my heart
  • Vienio i Pele – Chcę żyć
  • Vienio i Pele – Dla moich ludzi
  • Vienio i Pele – Prawdziwy rap
  • Vienio i Pele – Tak od 7 lat
  • Vienio i Pele – Techniczny nokaut
  • Vienio i Pele – To jest mój hardkor
  • Voo Voo – Bang Bang
  • Voo Voo – Zbiera mi się
  • Waldek Goszcz – Lalka
  • Wilki – Baśka
  • Wilki – Bohema
  • Wilki – Ja ogień i woda
  • Wilki – Love Story
  • Wilki – Na zawsze i na wieczność
  • Wilki – Niech mówi serce
  • Wilki – Słońce pokonał cień
  • Wilki – Urke
  • Wilki – Zostać mistrzem
  • Will.i.am – One More Chance
  • Wojtek Pilichowski i Sylwia Wiśniewska – Twoje 4 strony
  • Włodi – Protest
  • Włodi – Zobacz co sie dzieje na podwórku
  • Yaro – Olewka
  • Zipera i Muniek – Do roboty
  • Żywioły – Geje i lesby
  • Żywioły – Nie chcę udawać
  • Żywioły – Ty jesteś inna